From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 14 Jun 2005 16:54:45 +0200
Le die mar, 14/06/2005 a 14.32 +0200 (@564), Lars Rosenmeier ha scripte:
> Salute a omnes
>
> Io pensa que il esserea interessante apprender alique (?) plus del
> participantes del Interlng. Io pensa a cosas como: Qual es vostre sexo,
> etate, nationalitate, occupation, interesses, etc. Il esserea anque
> interessante saper qual linguas vos sape ultra interlingua, e in qual
> succession vos los ha apprendite. Il esserea particularmente interessante
> saper, si il ha ulle interlinguistas, qui non anque parla anglese.
>
> Pro commenciar: Io ipse es un homine de trenta-duo annos, io es de Danmark,
> [...]

Car Lars,
ante toto placer de haber te cognoscite .

Mi nomine es Giovanni Nappi, io es un studento de ingenieria informatic
de 24 annos e habita in un zona appellate `agro nolano' proque le citate
plus importante es Nola e le villages circum illo es multo micre... A
saper mi village se appella Camposano

io ha studiate le anglese e le francese durante mi schola secondari, e
solmente anglese durante mi schola superior (lyceo scientific) ubi io ha
studiate in plus le latino.
Pro un periodo de tempore, io era un assidue usator de esperanto (io ha
un diploma pro un curso per e-mail), usque al momento in le qual io
discoperiva interlingua. Durante le proxime septembre, io frequentara un
curso de espaniol... Como vos sape, in Italia, il ha un multo forte
`dialectisation' pro vicendas historic... e dunque io pote affirmar que
io parla nativamente mesmo le napoletano (con alcun variationes local).

Io ha practicate le judo e jujutsu desde io habeva 6-7 annos usque a
quando io habeva 19. Io ha vincte alcun medalias e cuppas mais io ha
lassate le agonismo pro devenir un technico, proque io me ha luxate le
spatula dextere. Le proxime septembre, io recomenciara a practicar los.

Io spera de terminar mi studios universitari in un anno e medie pro
`amusar me' finalmente con le mundo del laboro (si vos vole, vos pote
proponer me mi laboro futur :P io sera felice de laborar con o pro vos).

A tosto
Giovanni

--
Membro del association `Interlingua Italia'
http://interlingua.altervista.org

Visita le sito del `Union Mundial pro Interlingua'
http://interlingua.com

Per favor, que vos non me manda attaccamentos Word o PowerPoint.
On vide http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/