From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 Jul 2002 12:14:57 -0400
Io vole dar mi congratulationes equalmente a Marie e Martijn.
Tu vita va cambiar se! Mais tu va amar lo.

Stan
Date:     Mon, 8 Jul 2002 00:33:02 -0500
From: Automatic digest processor <[log in to unmask]>
Subject:  INTERLNG Digest - 6 Jul 2002 to 7 Jul 2002 (#2002-172)
To: Recipients of INTERLNG digests <[log in to unmask]>

There are 8 messages totalling 207 lines in this issue.

Topics of the day:

  1. Fraude telephonic
  2. Un Quasi Necamento (3)
  3. Madeline
  4. Un quasinecamento
  5. A Matre Marie e Patre Martijn
  6. Gratulationes

Date:    Sun, 7 Jul 2002 08:20:43 +0200
From:    Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Subject: Re: Fraude telephonic

>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>
>In Svedia pro exemplo il ha un
>distributor de picturas pornographic. Si
>tu per hasardo o per curiositate te
>junge a iste interprisa, . . . . .
>
>Le problema es que tu como involuntari
>cliente non pote attinger le interprisa.
>Nulle responde per le telefono e nulle
>responde a tu epistolas.
>
>Kjell R

Le precio del curiositate! In Svedia e ubicunque.

Mario

Specisci e ricevi le tue email Hotmail dal tuo cellulare con:
http://mobile.msn.it

------------------------------

Date:    Sun, 7 Jul 2002 08:35:21 +0200
From:    Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Subject: Re: Un Quasi Necamento

>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>
>  Heri, io e mi sposa veniva proxime a perder nostre granfilia, Madeline,

Un mal experientia terminate ben, pro bon fortuna.
Quando io apprende iste novas, pro me, il es equal a viver le facto e io
proba un senso de intime incommoditate.
In particular con le pueros, nostre presentia e vigilantia es, troppo
sovente, non sufficientemente attente. Si il succede nihil es, pro le plus
partes, solmente un question de bon fortuna.
Isto vale anque pro le comportamento del personas adulte.
A vices io pensa que restar indemne es solmente un question de bon sorte,
perque le occasiones de incurrer in problemas es sempre presente.
E, in plus, quando nos ha le responsabilitate de pueros, nos vive un
meraviliose experientia e, in omne caso, un responsabilitate unic.

Mario

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it

------------------------------

Date:    Sun, 7 Jul 2002 08:38:59 +0200
From:    Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>

Tal cosas pote facilmente occurrer. Il es un solacio audir que toto vadeva ben e
que tu granfilia ora se senti ben.

In le grande banio ci in Uppsala il ha un piscina "adulte" e un "infantil" que n
on
ha aqua plus de alcun 30 cm. il ha un poco plus in le altere parte del piscina.

Quasi omne infantes qui es al piscina adulte e qui non sape natar, usa un specie
 de
"flottantes" assi que illes non pote necar se. Nonobstante occurre quasi cata an
no
incidentes.

Le piscina es aperte del 15 maio usque le 1 de septembre. Postea il face troppo
frigide e il non ha profito in haber le banio aperte al pauc baniatores hibernal