From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Dec 2000 22:30:41 -0500
Con  respecto al varie cosas que nos debe facer pro
interlingua in Nord America, io vole indicar mi
interesse es in servir como le redactor de un parve
periodico circular.  Io ha necun interesse in
servir como presidente o secretario general.
Io ha habite experientia como un redactor.  In
le 1960s io redigeva un parve circular "Le Foro"
super interlingua.  Pro octe annos io esseva le
redactor de un jornal professional, "Multivariate
Behavioral Research", que es un importante jornal
in mi campo del statistica psychologic.  Io indica
isto proque io vole servir in alcun capacitate e
pro eliminar me de consideration de altere positiones
que nos debe plenar.   Alteros debe indicar lor
interesse in servir in le nove organization que nos
crea.

Stan Mulaik

>Date: Fri, 22 Dec 2000 14:28:15 -0500
>Subject: [interlinguausa] Bureau del Academia pro Interlingua in America
>
>Ben,
>Io multo apprecia le initiativa de Michael pro
>vider un Organisation Active in nostre parte
>del Hemispherio. Il me pare que con le modelo
>del UBI in Brasil e le effortios de Horacio in
>Argentina le cosa va ben in le parte del Sud.
>
>Io anque volerea vider un unification del effortios
>inter nos. E le Academia es al disposition de qualque
>opportunitates pro le promotion de Interlingua.
>
>On pote invisar le creation de bureaus del Academia
> [...]

Io vole adder que io vide le Academia non como un organo de UMI.
Le organization que nos debe crear debe esser un organo de UMI.
Si le Academia vole approchar UMI pro junger se con illo, alora
possibilemente illo pote devenir le representante de UMI in Nord
America.  Mais io equalmente vide que su membros concipe lor
organization como independente de aquelle o altere organizationes,
e in aquelle caso, UMI vole un organization que representa illo
in Nord America.  Il es importante pro constatar medios pro
collectionar le debitos de UMI e le abonamentos a Panorama pro
le membros de UMI in Nord America.  Istos es functiones que le
Instituto de Interlingua faceva ante que illo ha devenite
captivo de alcuno hostile a UMI (e mesmo interlingua per se).