Date:
Sat, 17 Aug 2002 17:28:16 -0000
--- In interlng@y..., Mario Malaguti <mariomalaguti@H...> wrote:
[secate]
> recurso a un defensa-offensive per medios de armas atomic.
> Nos videra! In un qualque modo le mundo ha derecto a un major
> tranquillitate.
>
> Mario

Que nos spera que non sia le tranquillitate de cineres radioactive.

Sape que le mundo non ha derectos; es un cosa del natura con su
belltate enorme e su violentia anque enorme; forsan nos pote observar
leges intra su operationes (ma vede nos un sonio?).  Le humanitate ha
derectos, ma solo si nos les crea e nos les sustene.  E de nove, le
humanitate es un cosa del natura e mesmo ha su belltate e violentia
-- si nos son jam devenite un "destructor de mundos" an nos debe
devenir anque un creator?

Lo que importa ci es le scriber de bon interlingua, nonne?

Walt