From:
Date:
Mon, 1 Apr 2002 15:36:14 +0200
Scribeva "Alexander E. Kirpichev" <[log in to unmask]>

>Car interlinguistas!
>Io desira a omne christianos del lista le Pascha Felice!
>
>Io es un orthodoxo russe, e nos celebra le Pascha in iste annu
>post le christianos del Occidente.
>
>Amicalmente,
>Alex.

Le mesme al orthodoxos russe: un Felice Pascha!
Hodie nos festea le Lunedi del Angelo (Easter Monday), e vos sape que io ha
un particular reporto con Angelo, assi io festea duo vices.
Hodie il es le die del lunedi de Pascha, illo que conclude le Pascha,
denominate le lunedi del Angelo, perque in le evenimento extraordinari del
Resurrection, le angelos appare, vicin al feminas e al Apostolos, como
significative protagonistas.

Mario e Angelo

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer dall'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp.