From:
Date:
Wed, 21 Apr 1999 14:01:42 GMT
Al 12.35 21/04/99 +0000, Kjell Tore Nilsse ha scribite:

>Anque in norvegiano nos dice aula pro un sal de classe, un camera grande
>ubi alumnos de differentes classes se reunien pro ascoltar oratorios o
>discutir etc, auditorium significa principalmente in norvegiano un
>camera ubi studentes ascolta conferentias.

Al 12.35 21/04/99 +0000, Kjell R. ha scribite:
>In ille linguas que io sape le parola _aula_ significa un grande sala
>scholar o univeritari.
>Camera es usate pro le "sala" del parlamentos. On appella generalmente le
>_cameras_ del parlamentos britannic e american _casas_, _domos_.

Camera a.: hall used by deliberative or judicial body, ergo "deliberative"
o "judicial"
Le "body", on pote dicer in le subdivision organisative de un stato, le
corpore executive, illo que delibera, decide, resolve, como per exemplo le
governamento central, illo non opera al Camera.
Le corpore judiciari administra le justitia in le solemnitate del Aulas
judiciari. Aula es le loco durante que le judice/s es le Corte.
Le corpore legislative, o parlamento, opera in illo parte de lor sede, o
palatio, que es le Aula del Deputatos e le Aula del Senato. Illo es le
Camera del Deputatos e le Senato.
Aula alora es le loco public ubi on administra le justitia o on exerce le
poter legislative.
Le Governamento se presenta in Aula e da conto de su politica al Camera o
al Senato.
Le Norvegia ha le Parlamento, Storting, dividite in Lagting de 39 membros e
Odelsting de 126 membros.
Le Statsrad responde al Storting e se porta in Aula, perque es in le Aulas
que le Representantes del Populo, face le politica e dona le fiducia al
Governamento.
Le Svedia ha un Parlamento, Riksdag, unicameral de 349 membros.
Io non opina que le parlamento vade al rege, in le sala del throno, ma que
es le rege qui vade al parlamento in le Aula, forsan del senato, ubi le
parlamento, in iste caso, se reunira in session commun.
Iste es le schema commun in Europa, ubi le Aura es le loco solemne que
exprime le sovreranitate del populo.
Aula es litteralmente sala del palatio royal.
Ma nos pote inviar iste seniores al stadio.

Salutes amical de Mario.