From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 1 Nov 2001 11:24:57 +0100

> Calma, Luca. Le cosa non va esser tanto mal. Crede me! Io ha passate per
> tote illo que tu dice. ;^D
>
> A revider,
> Ensjo.

Le calma non pare esser un virtute actual del italianos o al minus del
majoritate de illes! Mi matre me ha dicite: "in iste ultime duo menses io
facera tote le compras possibile nam io non vole usar iste nove moneta, tu
vadera in le futuro a facer compras! " :-).
Effectivemente in le vetulos il ha multe timor de esser fraudate. Alicun
fede personas constringe le ancianos a donar a illes multe liras in excambio
del nove euros que ancora non existe.
Io nunc es psychologicamente accostumate a pensar que io gania circa € 1.000
cata mense e que un caffe o un jornal costa circa €cents. 0,80, que un parve
auto costa circa € 12.000 - 13.000, etc.
Io ha legite que ancora hodie in Francia il ha personas que pensa le precios
in le vetule franches quando le nove franches ha pervenite in le annos '50s!
Isto es pro me un belle e amusante defia e pro Europa un nove e importante
evenimento non solmente economic e financiari ma social, cultural, historic!

Luca Ghitti