From:
Date:
Wed, 22 May 2002 20:03:43 +0200
Luca Ghitti wrote:

> Io es multo curiose de saper qual es iste message mathematic!.
> Multe scientistas affirma que a nivello theoric, mathematic, il ha multe
> possibilitates que existe un vita extra-terrestre. Alicunos affirma, in
> vice, que le vita es un facto rarissime, forsan unic, in nostre universo
> cognite.
> Usque a hodie, a nivello scientific, il non ha ulle probas del existentia
> del vita extra-terrestre, ni in nostre systema solar, ni in altere systemas
> ultra nostre sol, ni in nostre galaxia, ni in tote le universo cognite.
> [...]

Le polonese scriptor de scientifiction scribeva un excelente historia que se
intitulava "Silentium universi" (solo le titulo era in latino, le resto del
texto es in polonese). Ille describe le enorme improbabilitate que il ha vita
extra Terra, e specialmente que nos ha multo poc possibilitates venir in
contacto con iste vita.

Ille describe anque un incontro inter terrestres e esseres de un altere mundo,
ubi toto es enigmas. Le libro es "Eden" e un del optime que existe. Ego lo
legeva in polonese, ma ego suppone que illo es anque traducite in svedese e
forsan altere linguas, si non, illo es un interessante carga de nostre
conlinguanos polonese.

Kjell R