From:
Date:
Thu, 30 Jul 1998 11:41:17 +0000
Al 20.15 29/07/98 +0200, Jan Armann ha scribite:

>Salute!
>
>In mi casa estive io ha pauc dictionarios. Io non comprende le rubrica
>"Peripetias sedentari". In mi parve cognoscentia de etymologia io interprete
>'peripetia' a 'cambiamento' o 'dissolution'.  Le parola sedentari io traduce
>del anglese 'sedentary' a 'immobile' o 'stationari'. Ma io non pote combinar
>iste parolas in un concepto comprensibile. Qual es le solution?

Car Jan,
actualmente io es plus secur: io ha le dictionario de Paolo Castellina
"Interlingua lingua internazionale" e tante alteres libros que io ha recipite.
Tu me habeva scribite le adresse de Castellina e io ha hesitate. Error,
povre io! Io ha guastate tempore.
Paolo Castellina es un referentia.
Io lege: italian "peripezie", sfp = substantivo feminin plural, interlingua
"vicissitudes, aventuras, accidentes, contratempores" e italian
"sedentario", interlingua "sedentari". Sedentari = homine que permane sedite.
Forsan in interlingua on dice: contratempores de un sedentari, o etiam
aventuras de un sedentari.
Io es un incorrigibile sedentari e io pratica voluntarimente (in modo
spontanee = spontaneemente (?), pro inclination natural) le antigymnastica.
Io non ha sufflo, ni muscolos.
Ma io ha un resistentia al labor foras del commun e un domo (circa in 1400)
con un rampa de scalas interne de 43 grados que io monta e descende,
descende e monta!
Mi domo es un "arco de portico", un "terra-celo" e illo ha le planta
characteristic venetian que prende sol in duo lateres durante tote le jorno.
Come vade io con le error? Invariabile!
Con mi cordial salutes,

Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it