From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 15 Jul 2000 03:42:52 +0200
Ab le message per Stan io trovarea multe ideas como thema de observation.
Io me limita a iste duo:

On Friday, July 14, 2000 2:10 PM, Stanley Mulaik
[SMTP:[log in to unmask]] wrote:

> Io possibilemente es similar in mi methodo de instruction como vostre
> professor.  Mais io usualmente prepara manuscriptos de mi lecturas pro
> mi studentes, que io seque in le lectura.  Io non pote succeder con tote
> studentes.  Alcun studentes pensa de cosas in un maniera multo concrete.
> Io es alquanto abstracte, infortunatemente. Mais le subjecto es
abstracte.

> Statisticamente,
> Stan Mulaik

Le libros de texto. Iste es un problema grande in Italia pro le elevate
costo del textos scholastic.
Al minus US$ 400,00 al prime anno del schola secundari. Ben! Forsan le
studentes debe esser adjutate anque con le illustrationes e le "peso" (in
kilogrammas) de iste libros. Io ha sempre pensate: perque cata uno non
redige le texto de su curso de lectiones? Anque le inseniamento e, super
toto le methodo del inseniar, debe esser un evolution pro omne inseniante.
Le texto serea le melior methodo de valutation del carriera de un
inseniante.
In realitate al inseniamento se dedica, obviemente con le debite
exceptiones, tote illes qui falle in le vita professional. E omne studente
individua tosto le insegnante que prepare le lection con professionalitate
perque ille es un ver inseniante, al contraio del false inseniantes,
fallite in le vita e eclipsate se in le scholas.
Io pensa que totos conserva sempre vivide le recordo de lor inseniante qui
ha date lor mesme.

Pensar in maniera multo concrete. Le interprenditor es forsan un persona
qui sape facer lo. Isto es securmente un meraviliose qualitate e anque le
capacitate de non considerar, in general, alcun altere cosas, o aspectos
del cosas o del viver.
Le progresso es le somma de iste capacitates securmente valide.
Isto totevia es solmente uno del aspectos del progresso. Un altere es le
recerca. E le recerca ver es abstraction pro su ver e genuin definition.
Que face un scientista si non navigar un le obscuritate con le solitude de
un incerte intuition?
Ma nos debe, anque a isto, nostre esser de hodie e supertoto nostre esser
de deman.

Bon labor, car Stan.

Mario