INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

Date:
Sun, 19 Jul 1998 12:45:09 -0700
E nunc, Terry abusa Ambrose Bierce....

====================
Le Fur Penitente

Un Puero qui era inseniate per su Matre a furar, se cresceva esser un
viro, e era un official public professional. Un die ille era attappate
in le acto e condemnate a morir. Como ille vadeva al loco de execution,
ille passava su Matre e diceva a illa:

"Ecce tu obra! Si tu non me inseniava a furar, io non venirea a isto."

"Ja?" diceva le Matre. "E qui, prece, te inseniava esser discoperite?"

====================
The Penitent Thief

A Boy who had been taught by his Mother to steal grew to be a man and
was a professional public official. One day he was taken in the act and
condemned to die. While going to the place of execution he passed his
Mother and said to her:

"Behold your work! If you had not taught me to steal, I should not have
come to this."

"Indeed!" said the Mother. "And who, pray, taught you to be detected?"

tjones