From:
Date:
Tue, 4 May 1999 05:41:46 GMT
Car Amicas e Amicos,

io apprecia le stilo de scriber de Allan; illo es plus proxime al italiano in
comparation a alteres modos de scriber Interlingua.
Io me obliga a traducer le brochure de Allan in italiano e io desirarea que
Paolo examinarea mi traduction. Isto serea un methoto que io appoiarea como
forma de collaboration international. Le texto italian que Allan demanda es un
labor serie que debe observar illo original.
Mi Region, le Veneto, non ha un dialecto, ma un ver lingua millenari. Le
Finlandia ha circa 5,1 milliones de habitantes e mi Veneto circa 4,5 milliones
e ha essite stato independente per 1.200 annos. Allan expone un photographia
del Europa linguistic. Nos non potera jammais reimplaciar nostre culturas
europee e un lingua auxiliar como Interlingua es le ideal.

La me Region, el Veneto, no el ga un dialeto, ma 'na vera lingua milenaria. La
Finlandia la ga circa 5,1 milioni de abitanti e el me Veneto circa 4,5 milioni
e el xe sta stato indipendente par 1.200 ani. Allan el ne mostra 'na
fotografia
del Europa linguistica. Noialtri no podaremo mai rimpiassar e nostre culture
europee le 'na lingua ausiliar come Interlingua la xe ideale.

Duo e tres dies e io habera facite.

Ciao,

mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://millennium.fortunecity.com/zebedee/682