From:
Date:
Wed, 7 Jan 2004 09:58:30 +0100
Pawel Wimmer wrote:

>Ante qualque dies io incontrava in un del supermercatos Geant in
>Varsovia un femina francese qui voleva comprar alique in le officio
>postal. Illa non parlava le anglese e totalmente non comprendeva le
>polonese. Un ver tragedia!
>Io diceva: "io va parlar in Interlingua, vos comprende?" "Si". E illa
>explicava in le francese que illa vole comprar timbros postal que io
>mesme poteva comprender. Ecce un exemplo de utilitate del lingua :-)
>Pawel

Un gaudiente exemplo que solo affirma mi dicto que milliones de humanos
in le mundo ambula sin cognoscentia del facto que illes in facto
comprende interlingua! Sin studios, e como ego proba sublinear a vices,
non solo parlatores del linguas iberoamerican e italiano ma anque
parlatores de altere linguas europee.

Kjell R