From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 28 Dec 2002 16:49:47 +0100
Luca Ghitti wrote:

> (...)
>
> An Il ha altere interlinguistas de eurolandia qui pote haber lor opiniones o curiose historias a narrar re le introduction del euro?

Como non-membro de eurolandia (terra de euro como in "sancte terra" :-)
io es sufficentemente objective. Io pote presentar un poco de proprie experientia de cambiar a un altere moneta. Quando io vive in un altere pais io besonia al minus un anno pro accostumar me al nove valuta e io conta del coronas svedese multo longe, usque il es natural usar le altere moneta.

Le Euro es nunc plus costose que le dollar USA. Le Dollar USA costa circa 8.90 SEK, ma le euro costa c:a 9.15 SEK.

Kjell R