From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 23 Feb 2003 11:22:48 +0100
Car Daniele,

Esque io non scribe in interlingua? Io non pote parlar sur illo que io vole?

Tu ha oblidate le caso de traitores como tu, ben que tu es includite jam in
le secunde puncto.

Si tu fuisse membro de Romanica tu haberea jam essite expulsate de illo.

> 3. In consequentia del puncto 2, illes qui plure vices rompe le puncto
> 2 (trolls, spammatores, IDIOTAS) sera eliminate del lista, post un
> aviso personal super lo que va occurrer.
> disputar, face lo privatemente: il non ha necessitate pro alteres de
> leger IDIOTITIAS.

Si tu ha legite alicun idiotitia tu poterea dicer qual es illo et demonstrar
que effectivemente lo es.

Josu Lavin
Presidente de la Academia pro Lingua Romanica