From:
Date:
Sun, 10 Dec 2000 16:15:17 +0100
Jay Dobkin scribeva:
>Iste septimana Arpair Mikassian, le plus vetule
>veterano del USMC (Corpo de Marines del SU) ha morrite
>in Glendale, California (in le region de Los Angeles),
>al etate de 106. Ille ha nascite in Kessab, le village native de mi
granpatre,
un communitate armenie in
>Syria. (Io ha discoperite su obituario perque io cerca
>regularmente in le rete referentias a Kessab).

Vos sape que io ha un problema con le verbo auxiliar in interlingua quando vos
continua a usar lo nonobstante illo, pro me obviemente, non sia un verbo
auxiliar.
Io lege vostre interlingua e io me dice: io non pote facer un battalia contra
le mulinos de vento, assi io non tracta iste thema.

De ora in avante, totevia, in le texto que seque io facerea uso del tempore
appropriate al action que eveniva e se concludeva il le 1915, 1921, ab le 1924
e le 1946.
E como es le facto que Jay Dobkin trova correcte, como anque io lo trova,
scriber "era naturalisate"?

>In 1915, durante le genocidio Ottoman contra le armenios,
>ille (ha escapate => escapava) le marcha de morte e (ha venite => veniva) al
>Statos Unite; in 1921 ille era naturalisate como un
>citatano statounitese e (ha devinite => deveniva) un Marin. Al fin
>de su termo de servicio in 1924, ille (ha retornate => retornava) a Kessab
usque 1946. >Post 1946, ille viveva in California.

Fortia, Amicas e Amicos, nos ha sperantia!

Ciao,

Mario