From:
Date:
Sun, 18 Sep 2005 12:43:34 +0200
Peter Kovacs wrote:

>Kjell Rehnström ha scribite:

>Anque in le hungaro le nomine del pais es Dánia (Dania), lo que pote venir
>ex le latino. Io non comprende, que es le ration de usar Danmark in
>interlingua! Esque iste forma es supportate per tres linguas de fonte? Per
>quales?

Anglese, espaniiol/portugese,  francese, germano, italiano

Il ha variantes Danimarca, Dänemark etc. ma le idea es le mesme que on
standardisava a Danmark.

Assi le majoritate es fracassante! :-(

>E pro me pare(va) etiam le expression "Svedia" assatis estranie. Forsan isto
>es un contruction artificial? (In mi lingua isto es Svédország, i.e.
>"Svedese-pais").

Le ration es que le radice Sved-  es ben representate inn Sweden,
Svezia, Suecia, Sučde, Shvetsija. On ha vidite sh, w, u, c como
variantes linguisticamente specific e acceptate s v e d -  que da
Svedia. Sexton ha in su supplemento al IED anque Suedia (que io
personalmente prefererea) ma forsan on va tener se al majoritate e
scriber Svedia.

> Io nunquam ha pensate, que illo non es supportate per IED;
>io fideva al alteres; e nunc isto es pro me un grande surprisa, que isto non
>appare in IED. Io crede al IED, assi io suppone, que le forma Sveda es
>prototypic. O non...?! Qual tres linguas de fonte supporta le forma "Svedia"?

Io pensa que on debe esser practic. Si on ha Norvegia, Finlandia,
Russia, proque in iste caso haber subito Sveda, melior es naturalmente
Svedia. Isto es le forma que sempre ha essite usate. Il es dubitabile si
on pote trovar multe scripturas con le nomine Sveda!

Le IED era le modello e naturalmente le usatores ha usate lo como un tal
- modello, i.e. on non ha acceptate certe cosas. Svedia appareva jam in
le 50's.

Kjell R

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/