Date:
Mon, 15 Apr 2002 18:14:28 +0400
Car Cristian!
>   Quando celebrara iste anno le russos le Pascha?
Io crede, que in le 5.05.
>   Io sape que vos usa un calendario differite, et
> quando io gaude mi die-nomine (a sancte Ioan) unos
> orthodoxos de rito vetule celebra le Natal.
Si, et il es un problema, que oficialmente durante le festas de annu Nove,
nos ha
un (io de nove non pote trovar le parola, R post, le tempore, quande on debe
non manducar le carne etc.).
>   Pro le grecos et romanianos qui es orthodoxos como
> russos, ma usa le nove calendario, le Natal es in le
> mesme die como le catholicos.
Le ecclesia russe non es multo moderne, ma io non pote cambiar isto (a mi
regretar)!
>   Natal es un festa fixe, illo non se cambia postea le
> annos.  Le Pascha es determinate pois calculos et il
> es possibile a haber le mesme die festive pro le
> catholicos et ortodoxos (non iste anno); et occurreva
> in un anno le mesme Pascha pro le catholicos,
> orthodoxos et le judeos.
Si, io anque sape isto!
>   Io es plus in contacto con amicos catholicos et io
> observaba que le catholicos statisticamente usa un
> Pascha con un semana (o due) previe nos, et le judeos
> celebra lor Pascha previe le catholicos.
>   Iste anno pro le orthodoxos grec et romanian le
> Pascha eveni a 5.Maio; et io es curiose si le russos
> celebra le Pascha in le mesme die o con un
> differentia.
No, nos celebra le Pascha in le mesme die.
Esque vos es un orthodoxo?
>   Pro me, il serea amusante le paradoxo que le
> orthodoxos russos non celebrarea necun grande festa
> christian (Natal et Pascha) in le mesme die con le
> altere orthodoxos (io non sape nihil re le Ecclesia
> Armenian, si illo es vidite etiam orthodoxe o un plus
> distante ecclesia christian, como Ecclesia Coptic). Al
> minus, inter le orthodoxos balcanic et le catholicos
> nos habe le festa de Natal in le mesme die.
Ma io pensa, que le orthodoxes grec e de Israel festa la Pasch, quande le
russos.
E le prodigio con foco (io non sape le nomine interlingual, blagodatniy
ogon' in le russo) es in le tempore de le Pascha russe!

Et io credeva, que Natal grec es le mesmo como le russe!

Amicalmente,
Alex.