Date:
Fri, 8 Sep 2000 06:53:43 +0200
Le stato que Stan describe es assatis presente anque in le Paises europee:
illo que manca es le cerebros e le voler affrontar studios plus difficile
e, postea, le emigration.
Le futuro pare non esser in le emigration del personas.
In Sicilia, terra de historic emigration, in iste annos on assiste al
stabilimento de centros de recerca anglese perque le local universitates
prepara multe scientistas de bon nivello, ma illes non accepta de emigrar.
Isto e altere factos del mesme natura, como anque le sempre major
facilitate de communicar e, al contrario, le sempre plus alte costos del
viagiar, me face pensar que le tanto debattite globalisation sera
simplemente un vengiantia del cultura local, reguardo al medios natural e
local.
Le futuro sera in illo que nos es pro illo que nos ha essite in le passato.
Le ricchessa de medios e moneta non habera le importantia que actualmente
illos ha. On pote pagar le cerebros sempre de plus, ma isto habera un
natural limite pro un natural lege de economia.
Nostre actual conceptos de territorio super le qual se funda un Stato
habera un evolution inexpectate: sin cerebros un nation non sera plus un
elemento de unitate, o de pertinentia.

Ciao,

Mario

Al 10:59 PM 9/7/00 -0400, STAN MULAIK scribeva: