From:
Date:
Sat, 7 Jul 2001 22:01:28 +0200
"Brion L. VIBBER" wrote:

> Allan Kiviaho scribeva:

> Isto es multo ironic, quando le espaniol es conquirente multe partes de le
> Statos Unite. :)

Ego ha passate le ultime septimana in un hospital. Interessante quanto al
cosa lingual es que omne le plus importante textos es bilingue, svedese e
anglese!

Nos es un pais bilingue. Lo que non significa que nos omnes parla anglese
tote le dies e svedese a casa, ma il ha un massa de textos instructive que es
in anglese. In facto ego dubita que il es possibile laborar in iste pais sin
saper un poco de anglese!

Interlinguaisticamente

Cellus