From:
"J. Bowks" <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 12 Mar 2016 15:02:38 -0500
> Io vide signos que interlingua es alquanto moribunde.  Le activitate a
> INTERLNG es quasi nihil.

Il es ver que INTERLNG non es tanto active como in annios passate.
Ma il ha activitate in altere sitos como Facebook.

Io crede que le uso de listas de email como lo es INTERLNG ha passate
de esser in moda. Nunc Facebok face plus senso in le discussiones inter
interlinguanos.

Pro me le situation de mi salute e le continuation de mi studios ha
prevenite
me de involverme in le promotion e propagation de interlingua per le tela
trans terrestre como io faceva anteriormente in le listas de email e le
gruppos de Yahoo. Hodie io seque le disveloppamentos de discussiones
in Facebook plus que in INTERLNG. Carmelo, Josu, Carlos, Martijn e multe
alteres prende parte in conversationes illac. Ma de vice a vice io visita
iste
foro de discussiones, pro leger le messages e vider como va le cosas con
mi vetere amicos "interlinguanos".

> Le gerentes de UMI mori e io non vide multe
> uso de illo de un generation juvene. Aquello es le realitate io vide.
> Necuno in Europa face effortios con le Union Europee pro introducer lo
> in le scholas, per scriber libros academic pro inseniar lo.

Io incoragiava le uso de Interlingua in un curso de linguas estranier in
le Lyceo de Franklin, NH, como un experimento in le studio de linguas.
Illo esseva magnific como le studiantes avantiava in lor communication
parlate e scribite. Forsan io deberea facer un reporto de illo.

> E le uso de
> telephonos/computatores mobile e manual con le traduction automatizate
> face le uso de linguas auxiliar minus necessari.
> Amicalmente,
> Stan

Io crede que le promotion de interlingua es impedite per le existentia de
anglese como lingua auxiliar international. Proque studiar lo si le anglese
provide avantiamento educational e commercial? Assi Interlingua remane
como un effortio de interesse pro illos que ama le studios interlinguistic e
le idea de un lingua auxiliar international construite.

Amicalmente sempre.
Jacinto (Jay B.)