From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 28 May 2003 08:55:00 +0200
Car amicos interlinguistas,

como vos habera notate in iste ultime menses io non ha scribite multo in iste gruppo, io non ha habite le placer de conversar con vos. Io ha habite multe altere cosas a facer.

Iste sabbato io va maritar me con mi fidantiata Gemma e io ha debite usar tote mi tempore libere pro arrangiar le matrimonio e disponer mi nove casa ubi nos vadera habitar. :-)

Actualmente in le nove casa, io non ha un connexion fixe con le telephono e in le futuro io habera poc possibilitates a usar internet e le web. Io non sape si io scribera novas o litteras in internet in le proxime menses, pro iste motivo que vos non remane preoccupate pro mi carentia de novas. Io remanera con vos, e io vos regratia multo pro vostre amicitate e sympathia que io ha trovate in iste duo annos de interlingua. Iste lingua es meraviliose, stupende e magnific, io non pote e non vole abandonar lo!

Luca Ghitti