From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 13 Mar 2000 17:18:12 -0500
Non, Piet, il non habeva problema,
le ration pro le disapparition de tu
message es que le servitores de email
opera a differente intervalos e quando
on invia un message a vices illo non
appare usque un del servitores in medio
del catena decide inviar lo avante.

Omne tu messages appareva... un pauco
plus tarde que tu pensarea ma io crede
que illos es omne inviate al lista.
Tu pote vider le archivos in
http://www.egroups.com/group/interlingua-coollist/

Amicalmente,
Jay B.

P.S. tu demanda de adjuta al lista esseva multo
benvenite per me, io vadeva al dictionarios pro
facer recercas... esque tu poterea inviar alcun altere
situationes ubi nos te pote adjutar. Io crede que le
travalio que tu face in respecto al accumulation de
plus terminos international es excellente! Gratias.

             L(©¿©)K!
http://adam.cheshire.net/~jjbowks