Date:
Sun, 13 Aug 2000 04:24:51 +0200
Car Kjell Rehnström,

io debe regratiar te pro tu exposition. Tu conclude con "Le cosa ha plus de
ramificationes que ego debe sperniar pro un occasion futur."
Io spera que iste occasion sia proxime.
Tu scribe anque: "In facto le populo american sembla esser in le processo
de eliger un carnifice.
Esserea interessante si le situation esserea inverse.
Lassa nos supponer que le Statos Unite nunquam usava le pena capital et
lassa nos in plus supponer que Svedia lo usava vigorosemente.
Le question es si non in ille caso le Statos Unite del A postularea un
embargo contra Svedia pro violationes del derectos human, etiam le
criminales ha derectos human - al minus in altere paises quam le nostre!"
Io es de accordo e io pensa que le UE deberea assumer un resolution commun
reguardo al comportamento del USA.
Le question es multo delicate. Nos parla del Presidente del USA e nos non
pertine a iste Pais. Totevia nos ha le coscientia que iste presidente sera
sempre presente in tote le consultationes international futur.
A vices intra UE e USA explode del "guerras" pro questiones commercial.
Io spera que explodera le "guerra" pro iste question de civilisation.
Il es simplemente realistic le caso que tu pone: Svedia serea submittie al
embargo. Certemente!
Le question es simple pro le Polulos que non pote confider in le numeros,
ma solmente e, per fortuna, in lor civilisation: Iste Populos debe facer se
respectar!
Iste Paises serea determinante in le equilibrio mundial.
Io spera que in iste dies le citatanos del USA se senti in incommoditate e
illes sape demonstar iste incommoditate.

A vices io pensa que le USA pote contar in su fortia economic anque perque
iste Pais non ha un standard de vita al nivello europee.

Ciao,

Mario