From:
Walter Peterson <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 3 Mar 2002 22:55:16 -0800
Stan,

Pardono, io es ancora un novicio al arte de postar ad iste lista. Io es
un abonato al Interling per Yahoo!Groups.  Que ille es solo un speculo
del mail-list de St John's me confunde -- io non intendeva esser
anonyme. Apparentemente, mi nomine es attacate automaticamente solo
quando io postar pro responder per email, et in ille (aquelle) caso, io
oblidava de firmar mi posta.

Io replicara a vos demandas.

Io vole apprender de parlar Interlingua. Io lo ha legite depost duo
annos et ora es le tempore que io lo scribe, si non parlar lo, pro
continuar ad apprender lo. Me place de traducer ad in Interlingua.  Il
es un processo plus tosto creative; un processo plus active que solmente
leger lo.

Mi objecto in inviar lo ad iste lista, a vos seniores (e senioras?), es
pro haber dialogo, pro participar in "discussiones in Interlingua," pro
fruer del critica abundante e libere que se trova hic.

Gratias multo,

Walter Peterson

P.S. Io vole notar alicun errata que io jam ha trovate in le _Hymno de
Tlaloc_:
-- que contine 13,078 illustrationes => que contine 1,378 illustrationes

-- le qual ille ha inspirate per su servicio => le qual ille ha
inspirate pro su servicio