From:
Paul LeCorde <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Mar 1999 05:26:59 -0800

Ora disponibile in cassettas de video in le Statos
Unite e in le cinemas de Europa.

Pleasantville

Pleasantville es le historia de fratre e soror gemine,
Pardona le errores.  Io ha typate troppo rapidemente.

>  Jeniifer
isto vole dicer Jennifer

> De un ouncto de color
isto vole dicer puncto

Gratias,
Paul

---
Kreyol- lang peyi d'Ayiti a
http://www.angelfire.com/ky/LeCorde/kreyol.html

Interlingua- communication international... simple.
http://www.angelfire.com/ky/LeCorde/bluegrass.html