From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 26 Jul 2002 21:20:39 +0200
On Fri, Jul 26, 2002 at 04:00:05AM -0700, Dumitrescu Cristian wrote:
>   - Illac son multe esperantistas, o plus tosto
> sympathisantes a iste lingua et recipeva multe
> criticas, ulle que non habe un minime supporto
> rational, mesmo hilar.

Si; alicuno amava parlar super interlingua sin cognoscer lo, ma solmente
pro denigrar.

>   - Si existeva personas que affirmava que non
> comprende interlingua (probabilemente ex lor attitude
> negative verso interlingua que plus tosto induceva
> iste reaction de noncompression) mi conclusion es que
> LE FRANCESES lo COMPRENDE BEN, plus ben que io
> sperava.

Si, iste ha essite mesmo mi impression.

>   - Ben que era un qualque reaction ostile, le sito es
> civilisate et se manifesta rational. Ergo, como io
> pensa que le critica es utile, et que comocunque il es
> illac un mesme interesse verso le lingua franc, vole
> haber plus tarde un dialogo constructive re iste
> thema.

Si, io participava a ille formu con le sperantia de interessar alicuno a
interlingua, o solmente pro facer cognoscer lo. Totevia io crede que le
longe (e inutile) debattos con le esperantistas ha enoiate totes, con le
resultato que les qui poteva haber un interesse ha abandonate le forum.

A iste puncto, on non scriberea plus pro un publico, ma solmente pro le
directe interlocutor esperantista.

E in Italia on dice "non c'è peggior sordo di chi non vuol sentire" ("il
non ha pejor surde que le qui non vole audir").

--
Saluti,
    Mardy