From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Nov 2009 19:40:31 +0100
At 05:36 -0800 10-11-2009, Don G wrote:
>On ha ja un bon parola pro un esser human: HOMINE.

In mi opinion, isto es como usar "man" pro "esser human" in anglese:
valide secundo le grammatica official, ma archaic e sexista. Nota que
le IED es de 1951. On pote sperar que le moralitate circa tal
questiones ha progredite post iste epocha.

>Il es ver que le IED admitte duo significationes, a saper 'esser
>human' e 'persona masculin', ma personalmente io usa VIRO in iste
>secunde caso, nam illo non es ambigue.

Pro le mesme ration (evitar ambiguitate), io opina que "humano" es le
melior parola pro "esser human".

- Martijn