From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 12 Aug 1998 10:31:51 +0000
Carissime Jay e amicos del lista,

si nos serea vicin, car Jay, io te invitarea pro prander o, melio, cenar
insimul e conversar in amicitate. Costume de tutorar pro le gaudio del
animo e le gratification del palato.
Nos non son vicin e etiam io me associa a tu sperantia de vider nos omne.
Con methodos electronic il sera pratico a breve.
Personalmente il devenira sempre plus difficile e si iste favorira le
maniera de viver in un loco, il habera su avantages.
On dice que le juventute es preste a perder le capacitate de scriber e
etiam de leger; le methodo electronic del messages pote favorir un reprisa
del scriber, ma a codices.
Alteres considerationes pro le leger, ubi es un question de cultura, de
exercitio, de respecto pro le ideas e etiam de tolerantia, plus que in le
scriber.
In tu message "E io pro mi parte, car Mario, te regratia tu explication,
ma io observa que tu stylo es multissimemente plus profunde e intellectual
quam le mie... e io spera e te preca patientia con me quando io te demanda
explicationes, mi amico. Tunc, nos allegra nos ambe e alsi alteres al lista
in un gaudimento de comprension.
Con le vista placente e le comprendimento clar :-)
Alcun die io spera vider vos omne, si Deo vole, facie a facie, e comprender
vostre parolas al audir los dicte. Iste methodo electronic de messages non
ha le mesme fortia human del presentia personal e
in su characteres typographic non expressa (exprime) ben le gaudimento de
poter facer contacto con vos e poter corresponder nos!" tu exprime
nobilitate de animo e io non pote acceptar tu parallelo inter nos.
Io confessa de esser impetuose (io era impetuose, de plus juvene!), ma io
es sempre disponibile a tu reaction. Iste es exercitio de discussion e on
inricchi su ideas con le discussiones, naturalmente intra le confinios del
bon manieras e in le respecto reciproc.
A partir de ora io non replicara plus (pro hodie, deman, forsan le jorno
post deman); io debe publicar un texto que io ha non curate.
Ciao Jay e amicalmente con totos,

Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 12 de augusto del 1998.