From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Tue, 27 May 1997 11:35:50 -0400
Allan Kiviaho wrote:

> =============================
> ESQUE LE FEMINAS SON HOMINES?
> =============================
>

> Car Soror Anne!
>
> Mi textos chauvinistic e machoistic era provocative escas.
>
> Actualmente io es pro un absolute equalitate inter le viros
> e feminas. Mi filia es un feminista militante. Pro certo il existe nulle
> equalitate in mi familia: Mi sposa e filia tyrannisa me e nostre
> filio...

Gratias, Allan, pro tu message...

Io pensa que le tyrania de tu sposa e de tu filia es multo ben
invelopate de coton, none ?

> In Finlandia le equalitate del sexos es un le plus longe disveloppate in
> le mundo,

Illo es ver que Finlandia e le altere pais de Scandinavia son modeles
pro Europa e etiam pro SUA e Canada.
Sed io ha legite que le paga del feminas es encora inferior, mesmo in
Scandinavia.
Totevia, il es ver que Suissa es retardate in alicun punctos de vista
(ma hic in Canada, le conditiones de labor son multo plus difficile pro
feminas que les in Suissa)

In re le parole "homines" (o "hommes" in francese), io non poterea
jammais acceptar que illo es un generic pro homines + feminas.
Tote le studios (in francese) monstra que le conceptualisation mental de
iste parole non es generic...
Ma io non besonia de te dicer lo... tu filia ha te explicate illo de
tote le manieres possibile e in tote le linguas possibile, none ? ...
Quanto grande es mi sympathie pro tu filia...

Feministamente,

Anne