From:
Paul Dann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 12 Mar 2014 22:54:22 +0000
On 12 March 2014 18:51:25 GMT, interlingua lusitana <[log in to unmask]> wrote:
>Ecce exemplos del *tabula rasa*, necessari pro ben apprender
>interlingua (qualcunque lingua), del qual io parlava in un
>previe message:
>
>*caracteristica (characteristica);
>*voliente (volente < voler)
>*effortia (effortio, ma 'io me effortia pro...)

No, aquelles non es errores causate per mi cognoscentia de altere linguas. Tu ha trovate errores que io ha facite in scriber usante mi telephono mobile, que non ha un corrector orthographic pro le interlingua. De facto, io debe facer attention que illo non "correcta" lo que io scribe! Mais io crede que illo comencia a apprender le  vocabulario!

Paul