From:
robocap gmail <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 21 Jul 2007 00:35:25 +0200
Carlos Alberto ha scritto:
> Car amicos, amicas e compatriotas,
>
>             Gratias a un travalio de valor inestimabile interprendite per BRUNO ZANI e STANLEY MULAIK, hodie on pote orgoliosemente asserer: INTERLINGUA ES IMMORTAL!
>
>             Tanto immortal quanto *Le Comedia Divin* per le genial e incomparabile Dante Alighieri.
>
>             Le traduction con que Bruno Zani ora nos distingue, del integre *Inferno* (XXXIV Cantos), es alique cuje importantia es difficile a definir o mesurar, tanto debera significar pro le futuro de nostre belle e apte lingua auxiliar international.

Io me inclina, admirate e reverenta, a nostre heroes e io plaude
inconditionalmente al  interprisa titanic. Sol qui cognosce le lingua
salvage e aspere del Inferno pote comprender le difficultate de un
traduction simil. Le plure selectiones que debeva esser prendite face de
iste fatiga quasi un nove opera.

Mi complimentos
robocap