From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 4 Aug 2005 19:57:41 +0200
Stanley Mulaik wrote:

>Io entra le ducha solmente un vice per die. E io spera
>que il esseva obvie que io non ha presentate iste
>idea seriosemente. Mais illo presenta un contrasto al
>argumento que le particulas latin es multo
>international e optime.  Secundo le internationalitate
>de uso hodie le anglese es ultra le latino.  De qualcunque
>parte del mundo CNN semper trova alcuno in le vicino qui
>pote parlar in le anglese super le evento local que es le
>subjecto del novas. Isto non es ver del latino.
>
>Stan Mulaik

>o visita le sito del lista:

E mesmo non ver de interlingua :-(

Ma on trova in le anglese in le CNN que ego vide a vices apud amicos que
on usa multe expressiones que ha su fundo in latino, non solo ancian ma
anque moderne vocabulos.

Kjell R

o visita le sito del lista:

  http://maelstrom.stjohns.edu/archives/interlng.html
Visita le sito official del Union Mundial pro
Interlingua:

  http://www.interlingua.com/