From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Sep 2003 17:10:36 -0400
From: "Erik Enfors" <[log in to unmask]>
> [...] non es facile scriber textos i Wiki. Post innumerabile essayos io ha
> succedite effectuar un citation de Ric Berger in Wikiquote. Sed tosto on

Car Erik,
Gratias pro adder iste belle quotation!
Si, tu ha ration, on debe apprender le
methodo de formatar in maniera "Wiki".
Ma anque le paginas accepta HTML.
Assi que tu non debe haber pavor de
usar HTML pro qualque paginas
tu vole adder, ma assi como tu nota
que altere personas redacta articulos
tu pote apprender le formato e le
stylo.

> menaciava deler lo perque illo non esseva in anglese.

Illo non es grande cosa que on menacia facer isto
o illo. Si tu adde un cosa e un altere persona lo
redacta o dele, le original pote esser resurgite e
reactivate.

> Nunc io lo ha
> traducite anque a in anglese e io spera que illo essera tolerate. Es le
> anglese correcte? Io non pote deler le prime  [edit]  (le uno in supra)
sur
> le pagina, lo que trahe su origine de un del multe essayos infortunate.

Car Erik, si tu vole adjuta con qualque
problemas al wikiquote o wikipedia tu
solmente me invia un message e io essayara
adjuvar te. Tu tosto devenira un pro(fessional)!

Si tu necessita adjuta con le anglese tu pote
inviar me le texto e io adjuvara con le
traduction.

Si qualque altere del amicos lege isto e pensa
que il esserea bon adder un altere quotation,
ma illes non vole jocar con le codification del
texto solmente invia me un message con le
texto e io lo ponera al sito del Wikiquote.

Con salutes amical,
Jay B.