From:
chamavian <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 24 Sep 2008 04:57:14 -0000
Car Josu, io solmente debeva dicer lo que io me demandava e tu non te
sembla sentir attacate personalmente per me ora. Nostre communication
se ha meliorate ja, nonne?
Obtener questiones critical non es dempre facile, ma DAR los es anque
difficile a vices in un gruppo como isto.
Tu ha multo vetule amicos ci, e forsan on va esser de accordo con te
e vole defender te multo plus facile per iste loyalitate (?)

Ma io es contente que tu non reagiva negativemente a mi questiones.
E io crede ben lo que tu dice

Salutes cordial
Ingmar

--- In [log in to unmask], Josu Lavin <josulavin@...> wrote:

> Car amico Chamavian,
>
> wikIA es un sito del Academia pro Lingua International.
>
> Mi corde es e con Interlingua e con Romanica, como tote le mundo
sape, al 100% in cata caso.

> Mi agenda es sempre public. Io nunquam ha celate mi pensamentos re
iste questiones linguistic. Io parla semper clar- e sincerissimemente.

> In le ultime annos io ha dedicate milles de horas a Interlingua,
con le plus grande del satisfactiones.

> Romanica es un cosa domestic e Interlingua es LE LINGUA AUXILIAR
INTERNATIONAL!

http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html