Date:
Sun, 14 Nov 2004 21:24:16 +0100
Car Stan a me place vider le argumento de tote le punctos de vista, e
iste es le ration per le qual io cita varie fontes, io
ha studiate Dawkins e me place quando ille explica le biologia, me pare
que ille ha un mente multo brillante,  ma quando ille initia
a mixturar le biologia con le ridicule conceptos del calculo del
probabilitates (le vacca que poterea saltar usque le luna, le statua de
marmore que poterea mover le bracio, le simias que poterea scriber tote
le operas de Sheakspeare, etc.)  a iste puncto io comencia a dubitar de
su sanitate mental e isto me displace perque io sape que ille es un
grande scientista, ma ille es anque un homine e su credentia al
darwinismo le face  devenir ridicule.
Io ha studiate Harun Yahya pro saper le opinion del musulmanes re iste
thema, tu sape que io non es musulman e io non pote creder in tote le
cosas que Yahaya scribe re le creation, totevia io concorda con multe
cosas,  io ha anque studiate le opiniones de altere religiosos, sia
mormones, catholicos e Testes de Jehovah assi como non-religiosos.
Io sta studiante le impacto del theoria de Darwin ex le puncto de vista
sociologic, politic ultra que historic e  biologic.
E me pare Darwin ha influentiate le mundo in maniera irreversibile.
Ipparco e Tolomeo quando imponeva le theoria geocentric e susteneva que
le theoria heliocentric de Aristarco
esseva false pro post 1397 annos esser de nove sustenite le contrario
per Copernico in 1543, iste fraude que durava  ben 1397 annos
non ha influentiate le vita del homine como le theoria de Darwin, ergo
si iste theoria es false alora nos debe facer un honeste examine de nostre
convictiones e haber le corage de renegar lo.

 jo