From:
Rodolfo Jofré <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 21 Jan 2010 16:33:30 -0300
Salutes!

Peter, tu non debe timer installar Ubuntu in qualcunque lingua, proque a
postea tu pote seliger le lingua pro operar le session de travallio. De
facto, il es possibile adder plure linguas post installation. Sequente isto,
le usator pote seliger le lingua de travallio accordo su desiro.

Un bon idea es installar lo in anglese (nos place o non, le lingua franca de
facto pro themas computatoriales) e a postea adder le linguas desirate pro
cata un de le usatores.

In systemas linux on pote haber multe usatores definite,  e si le hardware
lo permitte, il pote haber plus de un usator al mesme tempore, cata un
usante su lingua preferite.

E como on dice in iste campo: "Le manual es pro coardos: INSTALLA! "  (
ahaha! )

Amicalmente

Rodolfo A. Jofré