From:
Jonathan Julius Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 8 Aug 2001 11:50:00 -0400
Le uso de cannabis, infelicemente, non es legal in necun stato del SUA.
Ma in un poc numero le uso de minor quantitates es "discriminalisate"
(i.e. illo non es legal, ma illo non es un crimine, illo es solmente un
violation civil, como violationes automotive).

In California e Arizona, le statos ha permitite recentemente le uso de
cannabis pro rationes medical, ma le barbarianos Clinton e Bush e lor
administrationes ha sempre opponite isto e sub illes continua a
interferer con le derecto de usar lo medicalmente.

-Julio