From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 7 Aug 1997 10:51:44 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gratias, Paolo pro le novas del Conferentia.
Illo deberea esser multo excitante! Le
conversationes, le communication, le jocos
e le historias. Quando tu trova tempore,
per favor seque scribente! Si tu rememora
alcun annecdota del conferentia non dubita
in dicer nos, nos que non poteva attender,
lo que occurreva. Gratias.

Re: le nove sito, io ha experientiate alcun
problemas in acceder le pagina de un vice a
altere. Alsi $450 sona como multo excessive
precio. Hic in le Statos on pote acquirir
un nomine del InterNIC per SUA$100 ($50 cata
anno, le $100 include le duo annos prime)
e le precio del servitor solmente $60 per
anno, io esserea interessate in crear un
"mirror site" hic in le Statos, o facer
un donation de spatio fro "filas".

Le libros vetere nunc, que le protagonistas
scribeva in le 50s e 60s essera un cosa
excellentissime pro un sito de information.
Alsi, photos, photos, e plus photos. E
paginas del experientia, como illustrante
le apprendimento de interessatos, un historia
proprie dicente "Io prime audiva de Interlingua...
e nunc io..." Isto pone un facie human al
apprendimento del lingua belle. Saepe
nos apprende tanto sol e sin le adjuta
de alteres. :-|

Io ha alcun "filas" multo car pro me, como
le primer littera que io excambiava con te,
Paolo, e con Frank. Alsi le invitation que
io faceva a Simona pro information ubi io
la trovava in Latin-l.

:-)

Il es bon audir te (electronicamente parlante)
un altere vice. Resta un pauc! Illo esseva
un exhaustive septimana, io pensa.

Amicalmente,
Jay B.

> From: Paolo Castellina <[log in to unmask]>