From:
Date:
Wed, 8 Nov 2000 09:25:12 +0100
Le columna per Mario Malaguti.

Que face io? Me monta io le capite un altere vice? Que es iste columna?
Simplemente le proba de un idea que reguarda mi interesse a selectionar le
messages, responder quanto plus il es possibile e non facer lo longe.
Simple, nonne?

08.14 08/11/00 +0000, Kjell Rehnström: "Como habitante in un parve
democratia il me place informar que nos nunc ha un parlamento unicameral!
On cambiava isto aliquando in le 70 ego suppone. Adjuta! Alcuno! Corrige me
per favor!"

Replica: anno 1956 le poter legislative in Svedia compete al Soveran,
Gustavo VI Adolfo (1950) e al Riksdag componite del Prime e del Secunde
Camera.
Anno 1993 in attuation del nove Constitution que entrava in vigor le 1
januario 1975 Le Parlamento (Riksdag) es unicameral e le Soveran es Karl
XVI Gustaf (ab 18 novembre 1973)
Ma le adjectivo parve non se presta al Svedia, ni al Republica de San Marino.

08.14 08/11/00 +0000, Kjell Rehnström "In le rete cata uno pote esser su
proprie Napoleon, si tu comprende mi intention!  ;-) "

Replica: Il costa nihil!

08.14 08/11/00 +0000, Kjell Rehnström "Quasi un amor non-respondite! Quai,
ille latino!"

Replica: :-)

08.14 08/11/00 +0000, Kjell Rehnström: "Ah, un nove organisation Europeo
Anonyme. Adhere e libera te del lethargia!"

Replica: Si le question dependeva de me, io non adhereva justo e io restava
sempre de 16 annos!

07.24 08/11/00 +0100, Mario Malaguti: "Angelo: Ma le Biblia . . . "

Postea le jentaculo.
Mario: Ancora?
Angelo: Il pare que tu ha un adversion pro le Biblia . . .
Mario: Io?
Angelo: Tu scribe como si . . .
Mario: Un momento! Un momento! Le Biblia es un cosa serie, ma assi serie, e
ancora serie . . .
Angelo: Que . . .
Mario: Que io lo lassarea al homines de doctrina!
Angelo: Ma Jay . . .
Mario: Jay pote facer su exercitio con interlingua sin mitter se in
interprisas al quale, in omne confession religiose, se ingagiava tante
personas qui habeva studios apte al besonia, e va ben: al necessitate!.
Assi Paolo . . .
Angelo: Tu le mortificava . . .
Mario: Qui, Paolo? Ille es supra iste cosas assi modeste!
Angelo: Ah! Ben!
Mario: Ha tu finite? Assi Paolo, io diceva si tu me lassa terminar, a su
modo ille critava que le Patre Eterne nos pote sparmiar de iste aventuras .
. .
Angelo: Dice tu?
Mario: (Qual angelo me ha tu mandate, Patre Mie!) Como il serea? Paolo
critava solmente contra le "castromerias"!
Angelo: Castronerias?!
Mario: Castronerie! Le termino es italian ma illo se adde al caso!
Angelo: E illes que sequeva o uno o le altere?
Mario: Iste son le homines qui tu non potera jammais comprender, o non es
tu angelo?