From:
Date:
Mon, 6 Aug 2001 17:08:46 +0200
>From: "R.P.S." <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 6 Aug 2001 10:22:02 +0200
>
>In qualcunque caso, illos es periphrases. Io vos
>demandava le traduction proque io voleva includer un traduction de un sol
>parola (como "unsubscribe") in le adresses @interlistas.com, como le
>adresses [log in to unmask] jam existente. Io habeva pensate
>primemente del verbo "abandonar" ("abandona").

Abandonar es un bon verbo, e forsan renunciar es melior pro tu scopo.
Uno recipe le messages del lista pro initiativa de alteres, pro su
abonamento al lista, ma ille pote in omne caso _renunciar a_ reciper los.
Le verbo exprime le voluntate precise de non voler reciper le messages.
Renuntiare, componite per re- e nuntiare, como dicer annunciar contra.
Io non cognosce le espaniol, totevia io lo practica in lectura gratias a
interlingua. Pro le italiano rinuncia io trova renuncia e dimision con
significato juridic anque in espaniol.
Assi io lege: renuncia a le herencia, e anque desistimiento/abandono de una
accion, ma anque renuncia a un derecho, como illo de reciper le messages del
lista.

>Tu ha retornate! :-)
>

>Rodrigo

E ha tu bon novas re tu orientation de curso de studio universitari? Io
spera de leger que tu opta pro le studios classic que tu ama. Crede me,
Europa ha iste necessitate e lo habera de plus in le proxime annos. Le labor
non mancara in iste sector e in nostre Paises. Iste studio es sempre actual,
nonobstante le apparentias hodie contrari. Memento audere semper!
Iste autumno a Treviso on inaugurara un "Domo" international pro le studios
classic, annexa al nove Universitate. Iste initiativas, ben supportate pro
pecunia, es un garantia pro le futuro de illes qui ha tu etate e voluntate.

Ciao!

Mario Malaguti
Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
Tel. + 39 (0422) 411 073

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp