From:
Date:
Mon, 2 Aug 2004 16:12:57 +0200
2004-08-01 kl. 09.23 skrev Loeiz:

> Bon die,
>
> Circa un septimana retro, in le sud de Francia, plus que mille
> personas ha
> avellite le mais geneticamente modificate de un agro que pertine a un
> societate de recercas agronomic. Iste action esseva public e
> annunciate. Le
> jornalistas e le policieros esseva presente, omnes prendente
> photographias.
> Le societate va intentar un processo.
>
> Personalmente, io pensa que que le presentia de GMOs in le nutrimentos
> debe
> [...]

Ego es de accordo con te. Ante alcun septimana ego audiva un programma
in le radio. On diceva que il ha un loco inn California ubi il ha un
"county" que se ha declarate "libere de GMOs". Ma isto es le sol
exemplo que ego ha audite que on ha dubitas verso le GMO's in le Statos
Unite. In general il sembla que le statouniteses los accepta con multo
plus de placentia que nos ci in Europa.

Le americanos dice que isto es un obstaculo de commercio lanceate per
le EU.

Kjell R