From:
Daniel Hollande <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 12 Oct 2008 10:21:24 -0700
Io es honorite. Mille gratias por le invitation al A
Car Josu e totes,

Io es honorite. Mille gratias por le invitation al ALI.

Si, le DAI va ben si non al passo de un coclea.

Le littera A es quasi finite con deletiones ma io necessita ancora a fusionar e corriger alcun entratas.

Sequente le consilios del Sr. Cleij e altere amicos, hodie, io ha habite le tempore por inviar epistolas al Sres. Gopsill e Sexton al Societate Britannic pro Interlingua. Con sperantia illes va reciper los tosto. Io vole lor opiniones e concilios general e le re le dictionario anque.

Anque, forsan io va reciper un melior comprension del stato del SBI. Haber plus grande connectivitate es un bono por le association national e IA.

Io ha justo ora retornate desde un belle ambletto super le Cammino del Pelegrinos con mi familia in le collinas al nord de mi burgo. Un magnific die autumnal ci!

Salutationes del anglo angelic, ;-)
Daniel