From:
Date:
Sat, 15 Mar 1997 12:42:26 +0100
Ante alcun menses ego initiava un thread (sequentia?) in un groppo de
notitias, lo que ego intitulava approximatemente in le stylo de: Esque on
poterea crear un lingua auxiliar schematic como esperanto sed con un
vocabulario cuje origine on pote facilmente recognoscer.

Ego haberea potite introducer _novial_ in iste discussion. Iste lingua era
construite per Otto Jespersen, le famose anglista danese. Le ultime vice
quando ego habeva contacto con le resuscitatores de novial ego legeva que
illos ancora vole haber un pronomine concrete e abstracte del tertie persona.

Quanto a mi comprension isto non es besoniate. Jay scribeva:
> Novial ha tres formas de dicer "illo", e isto es
>interessante, ma un pauc problematic pro personas que no usa isto in su
>lingua materne.

Le tres formas de _illo_ in novial non es variationes de genere. Il a mi
aviso nen se tracta de un genere grammatic como in le linguas slavic, ma de
un division de abstractos e concretos. Le tertie division io non cognosce.

Jay, esaque il vermente existe linguas que face un tal distinction? Isto
debe esser diabolicamente difficile. Imagina que tu debe parlar de un
pensata. Bon, isto es abstracte. Ma le proposition a un nove regula pro
edificar casas in le urbe, esque isto es abstracte. Ego ha un pensata. Ego
ha un propositon?

Naturalmente, le estranie cosas que existe in linguas constructe es nihil in
comparation con le realitate. Pensa del plural rumpite in arabe! Il ha nulle
lingua artificial a mi aviso que usa un tal metodo.

Vale

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S - 75264 Uppsala