INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
"Jay B." <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Tue, 22 Nov 2005 23:39:57 -0500
Car Jasef,
Io anque esseva multo disappunctate
e il non me placeva saper que isto
occurreva. Tu non merita haber tu
articulos delite in iste maniera.

Io ha ponite a Jcb in quarantina.
Su adresse de IP non es plus
benvenite in le ia.wikipedia.org

In le passate menses il ha habite
un grandissime deletion de articulos
ab le wikipedia. Alcunos dice que
isto es a causa de que ille articulos
non esseva bastante "encyclopedic"
ben, ben,  tunc lo necessario es
corriger los e non deler le contento.

Il non me place que qualcuno ha
delite le travalio de altere personas
interessate in le redaction del wikipedia.
Cata persona, administrator o non qui
face isto sin discussion deberea saper
que iste typo de action non es benvenite
in le ia.wikipedia.org e que il habera
consequentias grave in quanto a su
futur association con le wikipedia.

Io regretta, car Jasef, que qualque
labor tue esseva delite. Io sape ben
que tu ha dedicate multe bon horas
in adjutar con le projecto. Per favor
continua tu bon labor.

Con salutes,
Jay B.

Ecce le historia del situation:
 ==Jcb administrator==
Hi everybody, a steward made me temporary administrator for mayor
maintenance, the repairing of a huge vandalism. However, I would like
to be administrator after the maintenance. Would that be OK? I'm a
frequent user of NL.wikipedia, which is my native language. I speak
English and Spanish and I can read most Latin languages without any
problem. At the moment I'm improving my Interlingua writing-skills,
but I can read it. I saw there is a lot of work to do at IA.wikipedia
and I would like to join you. [[Usator:Jcb|Jcb]] 21:10 mar 13, 2005
(UTC)
:Within the past week nobody dropped objections, so now I'm a
permanent moderator of IA.wikipedia. [[Usator:Jcb|Jcb]] 12:17 mar 21,
2005 (UTC)

::Due to your recent activity on this wikipedia you have irritated
several of our community members. Deletion of their articles without
discussion is not to be tolerated any longer. You are therefore banned
from this Wikipedia until the situation is resolved. [[Usator:ILVI]]

--

--

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto: