From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 4 Apr 2004 11:29:21 +0200
2004-04-04 kl. 09.32 skrev jo:

> Alora, nos debe usar nostre cerebro non illo del alteres, alteremente
> le
> nostre resta nove. ;-)

Ego me recorda un anecdote del tempore del Republica Popular Polonese.
Se ego ben memora, il habeva un institution de recerca cerebral le qual
habeva comprate le derecto usar le cerebros de alcun famose personas in
Polonia. Le premier recipeva 50.000 dollars USA pro su cerebro, ma le
ministro del interior narrava que on habeva pagate quasi un million
dollars pro su cerebro de ille. "Como es isto possibile", era le
question.

Le ministro: "Ha! Mi cerebro era non-usate!"
> Prime: Si Jesus rescusitava del mortos vole dicer que ille ha poteres
> super human, ergo io non vide perque ration un
> homine con super poteres debe timer le povres mortal.

Secundo le articulo le idea era que un persona qui ha essite
crucifigite pote esser salvate si ille jace horisontalmente; le
circulation in iste caso es comenciate de novo! Postea c:a 70 kg de
herbas medical faceva le resto del labor curative!

Si nos passa le question dogmatic e exegetic, a saper que le idea del
morte de Jesus era como un victima pro le peccatos del humanos, le
articvulo obviemente non le tracta como un superhumano ma plus tosto
como un costumari humano, benque un poco estranie! "Joseph", dice le
articulo, "jam habeva 6 infantes quando ille sposava Maria." Le nove
filio era vidite como un poco estranie, e isto explicarea proque ille
passava un multitude de tempore in le templo e le ration pro le qual
ille prendeva habitation a Capernaum (Kafarnaum).

Obviemente le autor del libro le vide como un costumari humano.

> Secunde: Si Jesus habeva vincite le morte un vice io non vide como pote
> su corpore esser sepelite in Afghanistan, esque ille oblidava como se
> face a ressurger?

Moderne teologos naturalmente non accepta iste explication del cosas.
Pro creder iste historia on debe poter demonstrar indicios que ille era
un costumari humano qui non habeva aspirationes devenir un victima pro
le peccatos del humanitate. In iste, non-teologicamente correcte
lumine, ille era trahite per su discipulos e, pro non de novo esser
trahite per illos, fugi foras de Palestina, pro continuar su
activitates in un altere parte del mundo.

Ego non sape de ubi veni le tradition que Jesus anque era active in
India e Persia. Forsan alcuno sur le lista lo cognosce.

> Ille haberea potite vader in India o a qualcunque altere parte del
> mundo
> pro predicar su message e isto io lo pote acceptar,
> alora non existeva le TV e medietate del mundo esseva ignote pro le
> major parte del homines, ergo isto es possibile.
>
> Ma le facto que ille fugeva per timor del romanos es un cosa burlesc e
> ridicule, vidite que Jesus es le Filio de Deo e Creator de iste mundo.
> Non te pare?

Claro, a mi comrpension on debe dar un multo amplie interpretation al
textos biblic pro acceptar iste hostoria, ma illo es bon nutrimento pro
le fantasia. Como un suspectite insurrector ille certo era persecutate
tanto per su co-judeos como per le romanos.

Le articulo anque vole facer creder que Jesus parlava le latino, lo que
ego non crede. Del resto il non ha evidentia de isto in le Biblia, como
ego lo cognosce.

Naturalmente iste historia non es teologia, illo es speculation,
contrafactic historia (i.e. que occurrerea si le conditiones era
cambiate un poco?). Ego lo vide como un interessante experimento de
pensate, e necessarimente isto non debe esser le "veritate".

Lo que ego personalmente pensa o crede non es particularmente
interessante in iste contexto.

Kjell R