From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 28 Mar 1999 09:01:45 +0200
Simon scribe:
>Io ha comenciate mi studios de Geologia al Universidad de ConcepciÛn. Io
>es un poco preocupate per mi sanitate mental de iste anno: °Io videra
>solmente nummeros! Ma, ben, son mi elementos de trabalio.

Que nos spera que tu mantenera tu sanitate quanto al numeros!

>Ah, io usa °! perque io crede que es bon. Preter, Ensjo me diceva que ille
>lo trava multo logic. Io anque usara ø?.
>(In castiliano nos scribe assi)

Le prime signo ante le marca de exclamation ! aspecta como le signo de
_grado_ pro me e le ultime es u ø dano-norvegian que sona un poco como
anglese _bird_ [børd]. Justo afin que tu lo sape ;-)

Quando le interlingua deveni un lingua plus parlate que scripte, como illo
es al momento, le feminas venira. Io nota que al instante que on forma
gruppos local, de qual non importa specie de movimento, le feminas venira.
Non multes, ma illes veni gradualmente.

Amicalmente

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87