From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Oct 2001 07:21:09 +0200
Scribe STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Subject: Re: re mi provenientia
>Date: Fri, 5 Oct 2001 01:55:24 -0400
>
>Mario,
>   Con respecto a Afghanistan, il es ora con le americanos un
>question de autodefensa.  Nos debe destruer le movimento de
>Al-Quaida ante que illo nos destrue.  Su adherentes non es
>rational e ha passate ultra le negotiationes.  Le combination
>de ignorantia e odio duce le Al-Quaida a attacar nos proque
>illes vide nos como le poter le plus grande del Occidente,
>que include tu pais tanto ben.

Car Stan,
anque nos ha nostre guerra re le aquellese, ma isto face parte del placer
del vita inter amicos e illo non cambiara nostre amicitate, pro me.
Re le factos de iste dies e in particular al initio del action per le
occidentales io considerava que le statouniteses in iste mense passate ha
nos inseniate como le nation sape e debe sentir se unite in un momento de
grande difficultate.
Forsan isto pote passar como un facto secundari, totevia illo es de grande
importantia pro le statouniteses e pro le integre mundo, in particular illo
politic italian, securmente.
Io pensa que si iste prime action sera le initio del cambiar del historia,
nos vive le prime dies de un grande momento historic, diversemente pro me,
citatano del mundo, il sera un altere modo de distraher mi attention e al
fin, lassar le realitate como illo es, con solmente un altere quantitate
plus o minus grande de personas, mi co-citatanos del mundo, qui sera morite
vole nos de guerra, o de famine, o de consequentia del ignorantia e
privationes. Que cambia?
Io pensa que Osama Bin Laden, e illes como ille, ha torto e necun
justification. Necuno!
Totevia hodie e il le futuro que facera tote le homines de governamento de
un qualcunque pais del mundo?
E que facera io?
In general tote le homines es equal, totevia il non existe duo homines qui
es simile e le homines debe viver in lor diversitates.
Considerate isto, io citatano del mundo, debe considerar que il non existe
un homine politic solmente, ni uno qui opera in le economia e in le
financia, ma non oblidar illes qui opera in le campo religiose, del caritate
ect., ben! il non existe un sol de iste homines qui non exprime se mesme si
non pro le medio del pecunia.
E de ubi proveni le pecunia?
Considera iste nostre homines le provenientia del pecunia quanto illes debe
sustener un democraticissime campania electoral?
Si a partir de heri le homines qui rege le governamentos del mundo initiara
le chassa del delinquentes ubicunque illes opera, alora nos assiste a un
revolution epochal.
Diversemente cambiara nihil.

>   Io non vide que nos va bombar indiscriminantemente le
>filios e filias innocente de Afghanistan.  De facto, nos
>possibilemente non va bombar altere que scopos militar,
>e sitos de exercitio de terroristas.  Possibilemente nos
>va inviar fortias special pro assassinationes individual.
>Le britannicos ha inviate lor ghurkas.

Il es como pro le aquellese. Si tu lo occide quando ille (persona qui
practica le aquellese) es parve, tu habera un futuro melior.
De hodie que facera le communitates del mundo re le dictatores? E re le
trafficantes de droga? E in general re qualcunque deviation deliquential?
Quante Osama Bin Laden in le campo del medicina, del alimentation, etc. ha
nos jam in activitate sin alcun limitation de crescer?
Ubicunque uno ha famine o maladia, ibi nos ha un responsabile.
Le mesme persona qui suffre, a vices; totevia solitemente un parve numero de
personas qui trahe avantages del famine e suffrentias del alteres.
Iste persona pote esser io mesme, quando usa un producto que pro su precio
non ha securmente respectate un production que permitteva le respecto del
labor e del retribution, o del etate infantil.

>   Terry Blair habeva dicite que parte de nostre plano es
>a adjutar le populo ordinari a reconstruer lor pais, si
>nos pote relevar les del Taliban.  Nos va lassar cader
>le nutrimento super le populos, le bombas super le terroristas
>e fortias del Taliban que protege les.

Isto pare un fabula pro pueros. Totevia in iste dies il sera necessari
provider anque al mantenimento del populationes que vive in omne parte
errate del mundo. Ma quanto pote nos reger iste false caritate?
Nos debe 'lassar cader' le derecto al vita de omne individuo e le prevention
e justitia super omne sorta de individuos qui opera illegalmente ubicunque.
Sin attender un facto que procura nostre reaction.

>   Il esserea possibile que un parte le plus importante
>esserea a denegar le financiamento del Al Quaida.  Le
>bancheros qui transfere le fundos de iste organization
>a lor operativos e agentes in Europa  e le Statos Unite
>va devenir scopos de nostre agentes.  Il essera un guerra
>clandestin in multe aspectos.
>
>Stan

E non solmente le bancheros e non solmente pro iste momentos. Io considera
le capacitates del actiones militar que es exercitate heri nocte, hodie, in
iste dies. Ben! Io pensa que nos ha duo solutiones possibile. Le prime es
illo de adressar iste capacitates in le controllo legal e lecite del vita
quotidian pro le aspectos que interessa le viver in collectivitates.
Le secunde es illo de patir iste capacitates e devenir sclavos de illes qui
possedera iste capacitates. Altere Osama Bin Laden.
Nos non potera retornar retro anque con le medios. Il se tractara de seliger
qual utilisation nos facera de illos.
Assi io spera non in un minor democratia, ma in un grandemente minor
permission a licentias de omne sorta.
Postea le Papa, Bush o Blair, ben! pro me illes es amabile personas, que Deo
les ha in su gratias, totevia nos debe vigilar anque reguardo a illes. Le
fidar se es ben, le non fidar se es melio!

Aquelle,

Mario, sempre egoista e epicureo.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp