From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 14 Dec 2006 01:15:46 -0800
Gratias Giovi

  Interessante historia super le lingua italian.

  Salute

  Jsf

Giovanni Nappi <[log in to unmask]> wrote:
  On 12/14/06, Martijn Dekker wrote:

> Mario Malaguti scribeva re tal cosas hic in INTERLNG ante que ille nos
> abandonava. Con alcun effortio tu probabilemente trovara le messages
> relevante in le archivos del lista (vide cata message in basso pro le adr
> esse).

Gratias, io lo facera tosto :)

> uas
>
> Esque italiano ha vermente essite planate o semiplanate como lingua inter
> le
> dialectos de Italia? Illo non es simplemente un del dialectos que ha gani
> ate
> dominantia?

Io me excusa con le linguistas :P proque io non es un de illes hehe
Mi pensata es que italiano HA SERVITE como lingua auxiliar inter le
gentes italic qui habeva altere idiomas.
Nos poteva seliger multe optiones, mais le duo le plus effective era:
1. le lingua parlate in Florentia
2. le lingua parlate in Sicilia
proque ambes habeva scriptos litterari e scientific durante que alteros,
como p.e. le neapoletano, era ric in litteratura mais povre in scriptos
scientific.
Dante, Petrarca e Boccaccio faceva obtener al florentiano(?)
[it:fiorentino] le fortia definitive super tote le dialectos (seculo XIV).
In le annos/seculos sequente, il habeva excambios e prestamentos
inter le "italiano" e le "dialectos" fin a hodie, quando le "italiano standard"
NON es parlate NATIVEMENTE per alcuno, mais existe differente
italianos regional insimul al vetule idiomas original (mais
regrettabilemente non totes son protecte, como le sardiniano).
Equalmente a Florentia, le dialecto (o al minus le accento)
parlate la es bastante differente del italiano.
Tanto que on dice que le italiano perfecte es con "parolas
florentian in bucca roman" -> "lexico de Florentia con accento de Roma" :)
Le italiano standard se senti solmente al radio e in TV, proque illes qui
face aqueste profession debe passar cursos de diction e IMPARAR le
regulas phonetic del italiano standard, pro non facer comprender
al pubblico qual es le provenientia regional del parlator/actor.

> Isto esserea multo interessante, ponente le lingua in le mesm
> gruppo como per exemplo le neonorvegese ("nynorsk").
>
> - Martijn

Io non sape qual es le historia del nynorsk, mais io te lassa con un
question super italiano:
quante linguas pote comprender bastante ben scriptos de 1300*?
Isto proque le italiano non se ha evolvite como un lingua "normal",
e le scriptos ha essite plus importante que le lingua parlate...

* Le "Commedia" de Dante es ancora studiate in le lyceos italian,
inseniate a pueros de 16 annos!!!
--
नमस्ते

Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.