From:
Date:
Sat, 15 May 1999 00:15:26 +0200
Multo interessante, Mario. Si io ha te ben comprendite, tu crede que il va
esser un grande numero de participantes in le electiones le 13 de junio? Ci
in Svedia on ha timor de un multo basse participation in le electiones.

In mi opinion isto es causate del facto que le politicos al prime
electiones del parlamento europee introduceva un typo de electiones
personal, sed le regulas era tanto mal presentate que le gente non sapeva
como facer! E le electiones era circa 20 per centos!

Il sembla a me que le parlamento europee es ingagiate in un enormemente
rapide lucta pro plus de poter al stilo del parlamento svedese in le 19
seculo, quando le rege in principio era dictator, ma debeva consultar con
le parlamento e gradualmente le parlamento prendeva pro se plus de potentia
usque nos habeva un monarchia constitutional con le rege essente solo pro
forma chefe del governo.

On ha parlate sufficiente multo de Italia nord in nostre medios, e on lo
describe como un multo dynamic parte de Italia.

Kjell Rehnström
Vänortsgatan 87
752 64  UPPSALA
Tel. 018-50 22 35